Webshop mærket
75711599 Ring til os:

Fragtskader, hvad gør jeg?

Allerede ved modtagelse skal du tjekke, om indpakningen har taget skade!

 

I så fald er det vigtigt at du:

1. Reklamerer direkte til transportøren/ chaufføren, så han kan notere skaden og tage billeder.
2. Hvis du modtager pakkerne skal det noteres at det gøres med forbehold. Alternativt skal du nægte modtagelse og 
    varerne sendes retur.


3. Tag også selv billeder af pakkerne.
4. Åben pakkerne og afklar med det samme om varerne har taget skade.


5. Har varerne skade, skal du tage billeder og kontakte transportfirmaet, eller os, hurtigst mulig, og inden 3 dage. 
6. Send billeder af pakken med den skadede emballage og den skadede vare til [email protected]

     Vi hjælper dig med håndtering af skadessagen 

 

 

 

 

.。.:•*¨*•.¸¸✿.。.:•*¨*•.¸¸

REKLAMATIONER

Fejl og mangler skal reklameres overfor SuperSellerS inden 3 dage. 
Reklamationer modtages efter aftale med sælger og i original emballage. 

SuperSellerS sælger til B2B. 
Da købet er indgået mellem to virksomheder og i henhold til aftaleloven er købet ikke omfattet af købeloven.